Suveniri, darovi sve na jednom mjestu

Košarica

Česta pitanja

Dostava:

  • Koje su opcije dostave dostupne?
    Dostava putem GLS-a ili osobno preuzimanje.

 

  • Koje su cijene dostave?
    Cijena dostave je 4€. Za narudžbe iznad 35€ troškovi dostave su besplatni.

 

  • Koji je uobičajeni rok isporuke?
    Uobičajeni rok isporuke je dva do tri radna dana od narudžbe. U obzir je potrebno uzeti vrijeme izrade proizvoda koje, ukoliko nije drugačije naglašeno iznosi do dva radna dana.

 

  • Kako mogu pratiti svoju narudžbu?
    Nakon obrade, dobit ćete e-mail s poveznicom za praćenje vaše pošiljke.

 

  • Gdje mogu osobno preuzeti narudžbu?
    Narudžbe možete osobno preuzeti u Osijeku, u Ulici kneza Borne 32a. Radno vrijeme je od ponedjeljka do petka 07:00-15:00.

 

 

Personalizacija i vrijeme izrade:

  • Kako mogu personalizirati proizvode?
    Na svakom proizvodu koji nudi opciju personalizacije, pronaći ćete polje za unos željenog teksta i / ili slike.

 

  • Koliko dugo traje proces izrade proizvoda?
    Ukoliko nije drugačije navedeno u opisu proizvoda, uobičajeni rok izrade proizvoda je do dva radna dana.

 

 

Vrijeme Izrade:

  • Postoje li opcije za ubrzanu izradu?
    Ukoliko Vam je potrebna hitna izrada, molimo to naglasite pri kraju narudžbe u bilješkama.

 

 

Poteškoće:

  • Što učiniti ako primim oštećeni proizvod?
    Molimo Vas da nas odmah kontaktirate na mail giftoteka.os@gmail.com te pošaljete detaljan opis oštećenja, kao i fotografije oštećenog proizvoda, ambalaže i unutrašnjosti paketa.

 

  • Što ako nisam zadovoljan proizvodom koji sam dobio?
    Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom, molimo Vas da nas kontaktirate u roku od 14 dana i rado ćemo pronaći rješenje.

 

 

Plaćanja:

  • Kako mogu platiti svoju narudžbu?
    Dostupne opcije plaćanja su prilikom preuzimanja, direktna bankovna transakcija i TcomPayway.

 

Vraćanja i Zamjene:

  • Koji je postupak za povrat proizvoda?
    Ukoliko niste zadovoljni proizvodom ili u slučaju oštećenja proizvoda, molimo Vas kontaktirajte nas na mail giftoteka.os@gmail.com ili na broj +385 99 4468 200

 

  • Je li moguća zamjena personaliziranih proizvoda?
    Nažalost, personalizirani proizvodi nisu podložni zamjeni, osim u slučaju oštećenja ili pogreške u izradi.

 

Kontakt:

  • Kako mogu kontaktirati vaš tim za dodatne informacije?
    Možete nas kontaktirati putem kontakt obrasca na našoj web stranici, putem e-mail adrese giftoteka.os@gmail.com, telefonski na broj +99 4468 200 ili putem naših društvenih mreža.

 

  • Koje su vaše radno vrijeme za podršku kupcima?
    Naš tim za podršku telefonski je dostupan od ponedjeljka do petka od 7:00 do 15:00 sati.